Anime Heoye

Türk Anime ve Japonya Fanları!
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 PS3 Hacklandi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 1:17 am

Daha önceki birkaç girişimden ve alınan güvenlik önlemlerinden sonra, kovalamaca sona erdi.



SKFU grubu, Sony'nin kırılmaz konsolu PlayStation 3'ün tam anlamıyla Hack'lendiğini belirtti. Konsolun kopya oyun koruma sisteminin bir proje doğrultusunda aşıldığı söyleniyor.



Fotoğrafta görebileceğiniz üzere, PlayStation Debug BD emülatörü kullanılarak, sabit disk içerisinde bulunan Final Fantasy XIII çalıştırılıyor.

Peki, Hack nasıl gerçekleşti? SKFU'nun açıklamasına göre konsol üzerindeki Blu-ray okuyucusu kaldırılarak, sabit disk üzerindeki çalıştırılabilir imaj dosyaları aracılığı ile oyunlar açılıyor.

Benim görüşüm ps3 sahibi olarak haber dogru olsa bile boş bd(bluray disc)50-60 tl.Yani bu su demek cakma oyunlar cıksa bile 70 liradan asagı bi fiyat olamaz.Zaten 0 oyun cıktıgında 100 tl gibi bir fiyattan piyasaya sürülüyo(yurt dısı ıcın gecerli aa ben gecen gordum 180 tl yazıodu demeyın ülke şartları maluk kdv ötv cart curt fiyatlar fırlıyo) beklerseniz fiyat 10 tl ye kadar düşebiliyor.Böyle bir durumda kim sahte oyun alıp ps3 unu ve psn hesabını riske atar.Yorum sizin.
Yazı bana aittir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 7:04 am

smilee paylaşım için teşekkürler WinkWink

buradaki amaç korsan oyunları oynatmak meselesi değil, aşılamaz denen güvenlik duvarlarının kolayca kırılmasını başarabilmkten geçiyo.
artık internet suçları diye kanunda, ağırlaştırılmış cezaları bulunmakta. ama insanlar bunu inan keyf için yapıyo.
amaç yapılamayanı yapma güdüsü WinkWink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 1:16 pm

Evet egoist biri yapmış olabilir ama cidden çıkar elde edemez bd fiyatı düşmedikçe ayrıca sony buna cevap vericektir sony istemedi sürece bu iş olmaz ps2 de sony dagattı resmen chip leri millet te aldı oynadı sahte oyununu kücük bi software update i ile bu sorun hallolur gibime geliyo.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 1:18 pm

söylediklerinden bişi anladıysam apachi olayım dostum nece konuştun ki sen WinkWinkWinkWink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 1:24 pm

Yavas yavas acıklayıcı bir şekilde anlatıyorum iyi oku;Egoist egosunu tatmin etmek isteyen bencil bir insan bu işi yapmış olabilir ama su an oyunlar 100 tl den cıkıyor bd yani ps3 oyunlarının yazıldıgı bildigin cd kapasitesi 50 gb onun boş haldeki fiyatı zaten 50-60 lira oyun 70 liradan çıksa kım alır kı 30 lira için ps3 ünü riske atar o yuzden bd(bluray disc ps3 oyunlarının yazıldıgı cd)fiyatı düsmedikce cıkar elde edemez.Sony Playstation 2 de chip muhabbeti vardı onu takıyodun oyle sahte oyun çalıstırıodu bunu zaten piyasaya süren sony sebebi ise sahte urun en iyi yayılma yoludur parası olmayan konsol dan haberi olmayan ınsan gıdıp 100 tl ye oyun alır mı bu yuzden chip cıkardı ps2 de fazla kar yapamadı fakat ps3 de bunu istemiyor oyuncu kıtlesi belli zaten milyonlarca oyun satılıyor en orjinalinden sony istemezse ps3 kırılamaz bence ben hala öyle düsünüyorum.Software update i ise ps3 ün temel yazılımlarını sürekli güncel tutan update onu guncellemeden internette hıcbır baglantı kuramıyorsunuz.Umarım açıklayıcı olmustur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   Ptsi Haz. 28, 2010 10:47 pm

Özellikle EA Games ve Activision bunu çok yapıyor admlar Battlefield ve COD'da öyle bi tema aşılıyorlar ki oynayana sanki Dünya'daki bütün Araplar, Çinliler, Vietnamlılar işkenceci, barbar, hayvan bi tek kendileri ilah. Bu yüzden bunların kazandığı paraları hak etmediklerini düşünüyorumben. Onlar yılda milyon dolarlar kazansa da be korsana devam edip, az da olsa zarara uğratmayı destekliyorum..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: PS3 Hacklandi   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
PS3 Hacklandi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Anime Heoye :: Genel Başlıklar :: Haberler-
Buraya geçin: